Vi oplever i øjeblikket problemer med vores telefoner. Du finder de direkte telefonnumre under kontakt på hjemmesiden.

Facebook LinkedIn Twitter Hvis du deler indholdet, vil udbyderen af servicen sætte en eller flere cookies på din computer.

Newsio Social - udbredelse af ’employee advocacy’

Newsio har designet og udviklet et socialt nyhedsmedie til både web, app og tablet format, hvor brugerne kan se og dele nyheder, som er nøje udvalgt og defineret efter deres personlige interesser og ønsker til indholdet. Løsningen giver virksomheder mulighed for at udbrede deres berøringsflade på sociale medier og lave mere direkte forretning via sociale medier. Denne trend kaldes ’Employee Advocacy’ og er i kraftig udvikling særligt i USA.

Uddybende om projektet
Det er projektets formål at teste og tilpasse løsningen hos et par virksomheder. Herved får Newsio mulighed for at teste produktet i et realistisk miljø hos potentielle kunder.

Employee advocacy er knapt så udbredt i Danmark og Europa, og det er derfor essentielt, at Newsio i projektet med Markedsmodningsfonden får belyst en række faktorer: bl.a. hvordan en bredere gruppe medarbejdere tager imod produktet, og hvordan de motiveres til at bruge og efterfølgende blive ved med at bruge løsningen.

Det forventes at op mod 500 medarbejdere kommer til at teste løsningen i testperioden.

Effekter og leverancer i projektet efter 5 år:
Arbejdspladser: 75
Øget omsætning: 110 mio. kr.

Godkendte citater til pressebrug
'Vi er utrolig glade for at have fået tilskud fra Markedsmodningsfonden. Det giver os muligheden for at arbejde struktureret, med test og tilpasning af vores løsning ved vores kunder, for at gøre vores produkt endnu bedre', Thomas Heltborg Juul, CEO, Newsio